Gazeta.pl > fitness >  trening

3 superćwiczenia na brzuch, uda i pośladki

redakcja
16.10.2013 08:32
A A A Drukuj
Nie jesteś zadowolona z wyglądu swojego brzucha, ud i pupy? Poznaj 3 skuteczne ćwiczenia, które w szybkim tempie ujędrnią te partie.

Ile kobiet i mężczyzn czuje się komfortowo w swoim ciele? Chcesz należeć do tej garstki szczęśliwców? Zacznij ćwiczyć już dziś.

Trenuj trzy razy w tygodniu, ale nie dzień po dniu. Ćwicz w następujący sposób: wykonaj 2-3 serie każdego ćwiczenia, odpoczywając miedzy nimi 45-60 sekund. Następnie przejdź do kolejnego ćwiczenia.

Pamiętaj, że aby zgubić nadmiar tkanki tłuszczowej okrywającej ciało, musisz dać z siebie więcej. Postaw na treningi interwałowe, ruszaj się i zdrowo się odżywiaj, unikając słodyczy i słodzonych produktów.

1. Ujędrnianie pośladków i przodów ud
Umieść dużą piłkę między ścianą a plecami. Zrób krok do przodu, aby ustawić nogi pod kątem do ściany. Ugnij kolana do półprzysiadu pilnując, aby kolana nie wyszły poza linię czubków butów. Wyprostuj kolana, utrzymując ciężar ciała na piętach.
Wykonaj 12-15 powtórzeń w spokojnym tempie.



2. Wzmacnianie i ujędrnianie brzucha

Oprzyj plecy na dużej piłce, trzymając oburącz hantlę. Zwróć uwage, aby kolana były ugięte do kąta prostego. Ręce z hantlą przenieś za głowę. Następnie wykonaj skłon tułowia do przodu i w kierunku prawej nogi, przenosząc jednocześnie ręce w przód w kierunku prawego kolana. Wróc do pozycji wyjściowej. Wykonaj 6-8 powtórzeń i ćwicz w kierunku lewej nogi.

3. Ujędrnianie tyłów ud i pośladków
Połóż się na plecach na macie i oprzyj pięty na dużej piłce. Ramiona wyciągnij w bok. Unieś pośladki nad matę tak, aby nogi, biodra i tułów ustawiły się w linii prostej. Naciskając nogami na piłkę, ugnij kolana, unieś biodra wyżej i zbliż piłkę do siebie. Powoli wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj 12-15 powtórzeń.

Zobacz także

Komentarze (5)

Zaloguj się
  • Oceniono 31 razy 23

    kolejna reklama gadżetów do ćwiczeń. pierwsze to nic innego jak przysiady częściowe, drugie to brzuszki które odradzam osoba mających problemy z kręgosłupem do tego wykonywane na jeszcze bardziej zwiększającej ryzyko piłce. brzuch lepiej ćwiczyć odwrotnie tzn. robiąc wznosy nóg. spięciami to można sobie porzeźbić - jeśli jest co. trzeci to rodzaj mostka gimnastycznego wykonywanego częściowo znowu na tej chwiejnej pilce. mostki są OK ale działają świetnie bez potrzeby śmiesznych udziwnień.

  • Oceniono 15 razy 11

    Jest jedno cudowne cwiczenie na brzuch uda i posladki oraz dobre samopoczucie - rower. Cwiczy miesnie ud i posladkow calkiem przyzwoicie, i dodatkowo pomaga schudnac, bo najpierw zeby miec brzuch trzeba schudnac a dopiero potem robic brzuszki (w jakimkolwiek wydaniu), no ewnetualnie mozna jednoczesnie, ale dopoki nie odslonimy miesni brzucha ukrytych za fladka tluszczu mozemy sie tylko ludzic, ze nasz brzuch wyglada atrakcyjnie.

  • Oceniono 13 razy -3

    3 supercwiczenia: pier.....c + p........c + p.......c.... that's all kitty!!!!!

  • sorprendida

    Oceniono 14 razy -4

    piłka to świetny sprzęt do ćwiczeń, jest relatywnie niedroga (moja kosztowała ok. 60 pln), bez powietrza nie zajmuje wcale miejsca (pompowanie to jednak żmudny i dość długi proces, więc rano przed ćwiczeniami będzie trudno)
    ćwiczenia bywają trudne i bolesne, ale efektywne

  • wwwwojteknadolskipl

    Oceniono 32 razy -30

    Za nami pierwsze Mistrzostwa Polski federacji NAC w kulturystyce i fitness . Jak zwycięzca swojej kat. zapraszam na ul.Sambora 9 na konsultacje żywieniowo-treningowe oraz po suplementy diety, odżywki itd.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX